13. Sonntag.

Um 11h einiges aus Wolfs „Corregidor“; dann Chopin: Konzert Fmoll (Isserlis) u. Beethovens VIII. Sinfonie. — Nach der Jause durch Gärten, dann Nummerierung der für den Fries gewählten Bilder; um 7h im Rf.: das Malcher-Quartett: Mozart Streichquartett Cdur, um 8h 1½ Akt aus Lecocques. 1

© Transcription Marko Deisinger.

13, Sunday.

At 11 o'clock [on the radio], excerpts from Wolf's Der Corregidor ; then Chopin's Concerto in F minor (Isserlis) and Beethoven's Eighth Symphony. — After teatime, [a walk] through gardens, then numbering of the pictures chosen for the frieze; at 7 o'clock on the radio, the Malcher Quartet: Mozart String Quartet in C major, at 8 o'clock, one-and-a-half acts from [an operetta by] Lecocq. 1

© Translation William Drabkin.

13. Sonntag.

Um 11h einiges aus Wolfs „Corregidor“; dann Chopin: Konzert Fmoll (Isserlis) u. Beethovens VIII. Sinfonie. — Nach der Jause durch Gärten, dann Nummerierung der für den Fries gewählten Bilder; um 7h im Rf.: das Malcher-Quartett: Mozart Streichquartett Cdur, um 8h 1½ Akt aus Lecocques. 1

© Transcription Marko Deisinger.

13, Sunday.

At 11 o'clock [on the radio], excerpts from Wolf's Der Corregidor ; then Chopin's Concerto in F minor (Isserlis) and Beethoven's Eighth Symphony. — After teatime, [a walk] through gardens, then numbering of the pictures chosen for the frieze; at 7 o'clock on the radio, the Malcher Quartet: Mozart String Quartet in C major, at 8 o'clock, one-and-a-half acts from [an operetta by] Lecocq. 1

© Translation William Drabkin.

Footnotes

1 La fille de Madame Angot, by far Charles Lecocq's most successful operetta.