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2. I.
Colbert :

Brahms Cello-Sonate op. 38, letzter S. 1. Ged. fugiert, aber nicht im strengen Sinne; Comes noch immer in Fm Em; Sonatenform mit kurzer Coda. Das Werk hat viele Mängel in allen 3 Sätzen. Am Etüde, {53} Mittelteil; Entzifferung der Begleitung bei der r. H.

© Transcription Robert Kosovsky, ed. Ian Bent, 2007, 2022-23


January 2, [1913]
Colbert :

Brahms Cello Sonata Op. 38, last movement, first theme fugally treated, but not in the strict sense of the word; the answer adheres to F minor E minor; sonata form with short coda. The work has many deficiencies in all three movements. A minor Etude, {53} middle section; decipherment of the accompaniment in the right hand.

© Translation Ian Bent, 2022-23


2. I.
Colbert :

Brahms Cello-Sonate op. 38, letzter S. 1. Ged. fugiert, aber nicht im strengen Sinne; Comes noch immer in Fm Em; Sonatenform mit kurzer Coda. Das Werk hat viele Mängel in allen 3 Sätzen. Am Etüde, {53} Mittelteil; Entzifferung der Begleitung bei der r. H.

© Transcription Robert Kosovsky, ed. Ian Bent, 2007, 2022-23


January 2, [1913]
Colbert :

Brahms Cello Sonata Op. 38, last movement, first theme fugally treated, but not in the strict sense of the word; the answer adheres to F minor E minor; sonata form with short coda. The work has many deficiencies in all three movements. A minor Etude, {53} middle section; decipherment of the accompaniment in the right hand.

© Translation Ian Bent, 2022-23